piątek, 20 lutego 2015

Na początek chciałem wszystkich moich czytelników przeprosić za moją nieaktywność. Brakowało mi trochę czasu ale teraz postaram się wstawiać posta przynajmniej raz na dwa tygodnia, ale postaram się częściej. Dziękuję za waszą cierpliwość a teraz zapraszam do przeczytania mojego posta:

Marzenia


Marzenia są piękną rzeczą w życiu każdego człowieka. Ale co to w ogóle jest. Otóż marzenia są to nasze wyobrażenia, myśli i fantazję, które występują u nas w czasie pełnej świadomości i zazwyczaj dotyczą naszej przyszłości.
Warto żyć marzeniami i je spełniać. Mnie ta piosenka zmotywowała do tego i mam nadzieje, że was też zmotywuje, jak będziemy je spełniać, dostaniemy dawkę energii i szczęścia, które brakuje w tym dzisiejszym zabieganym świecie. Marzenia mogą być różne, im bardziej szalone, tym większa energia i większe szczęście. Nie bójmy się je spełniać. W końcu marzenia są po to, aby je spełniać a nie odkładać ciągle na później i później, aż w końcu zapominamy albo z nich rezygnujemy taka prawda niestety. Postarajmy swoje marzenia traktować ja cele w życiu to nam również pomoże w ich spełnianiu. Postarajcie się je spełniać nawet już dziś. Warto też ułożyć swoją listę z marzeniami. W następnym blogu napiszę jak ją można zrobić. Ja już taką zrobiłem i codziennie mnie motywuje do działania i na pewno żadne marzenie mi już nie zniknie z głowy :D. Specjalnie na was wstawię ją tutaj.


Tak wygląda moja lista. Drugą część kartki pozostawiłem na dalsze marzenia, które przyjdą mi na myśl. Zrobiłem ją całkiem nie dawno ale zostawiłem ją w dobrym miejscu i codziennie na nią patrze i motywuje mnie do działania. :)

Piszcie w komentarzach jakie są wasze marzenia i motywujcie siebie do ich spełniania. 
Pozdrowionka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz