sobota, 29 listopada 2014

Bycie na bieżąco i piszcie.

Witajcie:)zgodnie z umową trochę się zmieniło. Również postanowiłem coś dla was zrobić. Niektórzy z was może chcą być na bieżąco co nie. Wpadłem na pomysł, aby zrobić, że tak ujmę-naszą społeczność na facebooku. Link na dole :)
Wystarczy kliknąć "Lubię to" i obserwować moje posty, które wrzucam tu na bloga jak i na fejsa :)
Mam nadzieje, że będziecie zadowoleni i mój blog pomoże wam życiu. Jeśli z waszej rodziny, ze znajomych jest ktoś smutny, polećcie ten blog może i mu pomoże ;)


Drugim moim pomysłem, z myślą o was utworzyłem pocztę. Możecie pisać tam co chcecie. Chcecie zadać pytania, zadawajcie. Chcecie się wygadać, piszcie. Potrzebna wam pomoc, napiszcie może coś razem wymyślimy. W końcu co dwie głowy to nie jedna. Na facebooka możecie również pisać to nie problem.    

E-mail: rzmasblog@vp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz