sobota, 29 listopada 2014

Chwile w Życiu.




Cześć :) Dzisiaj wziąłem temat chwile w życiu.No właśnie, każdy je ma, niektóre lepsze niektóre gorsze, ale każdy je ma. Powiem wam, że każde piękne chwile są warte przeżycia i trzeba do nich dążyć. Później ma się dużo wspaniałych wspomnień. Chyba każdy się ze mną zgodzi :) 
Łapcie chwile jak się tylko da, wyjedzcie gdzieś z przyjaciółmi, spotykajcie się, śmiejcie się. Wiele energii z tego uzyskacie jak i moc wspomnień. To prawda, że te piękne chwile nie zdarzają się często, ale jeśli są trzeba wykorzystać. Pomimo tego jeśli się postaramy to w każdym dniu możemy mieć super chwile. Tutaj dużo zależy od nas. Całe nasze życie zależy od nas. Musimy je kierować w stronę radości, miłości i patrzeć optymistycznie w przyszłość. Pamiętajcie o tym :)
Dotychczasowe moje najpiękniejsze chwile, do których często wracam wspomnieniami to zakończenie gimnazjum. Był to wspaniały czas. Były nerwy przed, ale już po było na luzie, wszystko wyszło ja należy. Później mieliśmy bal, tańce i ostatnie chwile z klasą. To jest warte wspomnień. Następne to są wyjazdy w góry. Ja je kocham, a ze znajomymi teraz z mojej dotychczasowej szkoły się to nie zmieni. Z nimi ciężko by było, abym tego nie zapamiętał. Take wspomnienia są wspaniałe a do tego mogą poprawić humor. 
Teraz zamknijcie oczy i pomyślcie o swoich najpiękniejszych chwilach. Prawda, że są wspaniałe chciałoby się do nich wrócić, w sumie w pewnym sensie jest to możliwe, a jak? Zapytacie. A tak, że możemy zgromadzić znajomych, ukochaną osobę, rodzinne, kogo tylko chcecie i to powtórzyć lub wykonać coś innego, wyjechać na wakacje, zaszaleć. Jeśli nie może żadne wspomnienie przyjść do głowy, zawsze można to zmienić. Życie jest tylko jedno, wykorzystajcie je jak najlepiej. Powodzenia ;)

7 komentarzy:

  1. Nie do każdego wspomnienia da się wrócić. Prawda jest taka, że ludzie odchodzą, zawodzą. Fajnie, że masz takie wspomnienia. Ja osobiście zbyt dobrych wspomnieć z tego okresu czasu nie mam. Będę zaglądała na twojego bloga częściej. Liczę, że zajrzysz również na mojego. Każda opinia mile widziana. (Dodaje do obserwowanych) Pozdrawiam :)
    http://ostatnia-przysiega.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie można cofnąć czasu. Wspomnienia są piękne, ale najpierw trzeba przeżyć coś ekscytującego w życiu. To jest właśnie niefajne, jak twoje życie jest nudne i nic ciekawego się w nim nie dzieje. Później żałujesz i brakuje ci właśnie tych pięknych chwil życia.
    http://swiat-tristisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądrze piszesz :p Fajnie mi się czyta twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety również jest tak, że jak mamy jakieś złe wspomnienia, to nas nie chcą opuścić, a o tych dobrych zapominamy na korzyść tych gorszych.
    Mądrze powiedziane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tak to prawda, ale ja tutaj bardziej chcę radość siać. Chcę aby postarali wspomnieć te dobre chwile ;)

      Usuń
  5. Ja również miło wspominam zakończenie gimnazjum. Pojechałyśmy wtedy z koleżankami na pizzę do miasta i spacerowałyśmy po parku :3 Chyba jednak najmilej wspominam moje dzieciństwo które spędziłam odwiedzając moich kuzynów na wsi razem z moim młodszym bratem. Pamiętam jak dawniej sami wymyślaliśmy zabawy i siedzieliśmy na dworze całymi dniami (nawet w zimie, potrafiliśmy przez kilka godzin zjeżdżać na sankach!) Jak patrzę teraz na te dzieci które całymi dniami siedzą przed komputerem i grają w LOL-a albo w WOT-a, to co im pozostanie w pamięci z tego pięknego okresu w życiu? Będą pamiętali tylko kolejne osiągnięcia w grach...
    Jestem bardzo sentymentalnym człowiekiem. Prowadzę pamiętniki od piątej klasy podstawówki i często do nich wracam. Zawszę się wtedy dziwię, jaka ja byłam kiedyś głupia :P
    Bardzo pozytywny blog. Ten wpis skłonił mnie do refleksji. Moim zdaniem myślisz bardzo dojrzale jak na 17-latka :3

    http://moje-iki-meiro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję staram się jak mogę ;) Chcę pomóc tym sposobem sobie i innym ;) Fajnie że masz takie wspomnienia z dzieciństwa, ja je jakoś nie pamiętam za bardzo, ale teraz od gimnazjum robię, aby miałem jak najlepsze wspomnienia i różne rzeczy robię, aby na starość było co wspominać ;D Z tym Pamiętnikami to pewnie fajna sprawa? tak fajnie jest cofnąć się na starszych czasów, miałaś super pomysł ;)

      Usuń