niedziela, 23 listopada 2014

Ja i mój blog.



 Cześć :) o mnie już coś tam wiecie, jednak dzisiaj chciałbym napisać dlaczego założyłem w ogóle tego bloga. Może akurat was to ciekawi. 
Ja będę starał się dodawać post co sobotę i może jeszcze jakiś w inny dzień jak będzie czas. 
Chciałbym was zachęcić do komentowania, to mnie od razu zmotywuje do dalszej pracy.

Ja jestem takim nieśmiałym chłopcem. Mam problemy ze szczęściem. Mam wahania z nastrojem z neutralnego na gorszy. Rzadko kiedy mam taki na prawdę super humor chociaż staram się, aby tak było, może to depresja, myślę aby wybrać się do jakiegoś specjalisty, może mi pomoże. 
Wybrałem się do Tarnowa do szkoły. To jest nawet duże miasto jak dla mnie. 
I codziennie idąc do szkoły, będąc w szkole i wracając widzę pełno ludzi smutnych, młodych i starszych, dużo też widzę takie osoby, które ciągle wpatrują w smartfona, tablety z nimi nawet ciężko pogadać, tacy trochę odizolowani są, ale może coś o tym napiszę w innym poście.  Jak to widzę chciałem im jakoś pomóc bo wiedziałem jak się mogą czuć bo ze mną było i jest podobnie. Na rekolekcjach był ciekawy ksiądz, kazał nam napisać pytania, a on odpowie, wtedy dopiero dowiedziałem się ile ludzi ma podobne problemy ze szczęściem jak ja i to tylko z mojej szkoły i tak myśląc wpadłem na pomysł, aby nagrywać filmy i wrzucać na youtube, ale przed aparatem nie wiedziałem co mówić więc zrezygnowałem, wtedy pomyślałem o blogu, myślałem co pisać i jaki tytuł i tak powstał ten mój blog - "Radość Życie Miłość". Tutaj mam więcej czasu i mogę poprawiać, to jest dużo lepsze ;) Jak widać po postach była też dużo przerwa, ale nagle była pustka w głowie, ale postaram się poprawić. Chcę tutaj, aby ludzie czytając mojego bloga stali się bardziej szczęśliwsi i stali się bardziej optymistami. Od razu jak widzę wasze wejścia i komentarze sam staję się szczęśliwszy bo wiem, że mogłem komuś pomóc. Ten blog jednak był super pomysłem. Lubię bardzo pomagać, a tu mogę to zrobić. Chcę wam podziękować za przeczytanie, takie wygadanie naprawdę pomaga. Jeśli chcecie się wygadać w ten sposób jak ja, może od razu wam też to pomoże,piszcie w komentarzach. Przeczytam i może wam pomogę jak będę w stanie i będzie wam potrzebna pomoc. 

Chcę podziękować za waszą dotychczasową motywację dla mnie, za komentarze i wejścia. Następny post będzie inny, inny tekst i w ogóle. Spróbuje też zmienić tło, macie rację, to będzie dobry pomysł. Dziękuję wam. Do zobaczenia i pamiętajcie o uśmiechu ;)

7 komentarzy:

  1. Świetny blog , motywujący :) Będę tu zaglądać.
    www.ayesha.blog.pl zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy kilka podobnych cech charakteru. Też jestem strasznie nieśmiała, zamknięta w sobie, co strasznie utrudnia mi życie. To silniejsze ode mnie, już nawet myślałam nad tym, żeby jakoś sobie pomóc, ale zrezygnowałam. Nie należę do optymistów, wręcz przeciwnie, rzadko kiedy się uśmiecham. Mój pech i życie czasem strasznie mnie dobija, tak samo jak mój trudny charakter, mam takie bariery, których nie potrafię pokonać, może dlatego też założyłam własnego bloga, żeby otworzyć się i pokazać innym kim jestem, co robię i myślę. :)
    Już mi się podoba Twój blog, więc pozwól, ze zaobserwuję.
    Pozdrawiam! c;

    dum-spiro--spero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. no właśnie blog potrafi pomóc, bo tutaj można się wygadać, powiedzieć coś o sobie i nie czuć tego strachu. Cieszę się, że mogę pomóc to bardzo dla mnie znaczy ;)
      Ja również pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Świetny blog i naprawdę dobry motyw. Mam podobnie ze swoim blogiem, dużo nas łączy z tego co widzę. Też mam problem ze szczęściem i usiłuję użyć bloga do zaprowadzenia zmian w swoim życiu. Bardzo motywujące. Obserwuję i trzymam kciuki.
    Naprawdę jest świetnie.
    Pozdrawiam.

    http://stylinsonlady.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wychodzi, mi jak narazie blog naprawdę pomaga. Dziękuję ja również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Świetny http://capturthemoments.blogspot.com/ zapraszam może u mnie coś ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wam wszystkim za komentarze i przeczytanie, jesteście wspaniali ;)

    OdpowiedzUsuń